096 429 61 56 ple_net@ukr.net

Пленет про хештег

Хештег plenet

Якщо ви зареєстровані в Twitter, Facebook, Instagram і інших соціальних мережах, то напевно вам знайоме поняття хештег . Що таке хештег? Це текстовий маркер або мітка, за допомогою якої автор повідомлення коротко описує його тематику. За таким маркерами користувачі веб-ресурсу відшукують інші пости або сторінки з подібним вмістом.

Что такое хэштег?

Читайте про те, як створювати хештеги, як ними користуватися і чим вони будуть корисні особисто вам.

Навіщо вони потрібні?

Ну звичайно, щоб повимахуватися і показати світу свою крутизну :). Хоча насправді хештеги використовують для більш приземлених цілей:

— Щоб допомогти читачам швидко знаходити ваші повідомлення за ключовими словами.
— Для пошуку тематичної інформації серед чужих постів.
— Для виділення основної думки тексту.
— Для групування записів за темами, наприклад, на стіні VK або Facebook, коли їх багато.
— Для залучення уваги до товариства, інформаційного каналу, акаунту, предмету, явища, події, новини.
— Для пошуку однодумців і створення кола спілкування людей зі схожими інтересами.
— Для реклами товарів і послуг серед відвідувачів соціальної мережі, а також для дослідження ринку перед початком рекламної кампанії.

Як правильно писати хештеги?

Поиск по хэштегу ВКонтакте.

Щоб слово або кілька слів перетворилися в хештег, достатньо поставити перед ними знак «#». Причому між символом решітки і першою літерою не повинно бути пробілу. Писати хештеги можна російськими або латинськими літерами, а також цифрами. Крапки, коми та інші спецсимволи (крім знака підкреслення) – не підтримуються.

Якщо хештег є фразою, її пишуть разом. Для поділу слів можна використовувати літери у верхньому регістрі або символи підкреслення. Хоча це не обов’язково. Між двома хештегами, що йдуть підряд, ставиться пробіл.

Ось кілька прикладів правильного написання хештегів: # news_21_12_2015 # Новини_21122015 # novunu21122015 . Або # що_це_таке# ЩоЦеТаке # щоцетаке.

Вписувати такі мітки можна в будь-яку частину тексту, але в деяких соціальних мережах прийняті негласні правила вказувати їх у певних місцях. Наприклад, в Twitter – по ходу розповіді, в Facebook і ВК – внизу поста.

Чим хештег відрізняється від звичайного слова або фрази?

Как выглядит хэштег.
Тим, що після додавання символу «#» слово або фрази стають  посиланнями. Клацання по такому посиланню відкриває список повідомлень сайту, що містять аналогічний хештег.

Які веб-ресурси підтримують хештегінг?

Использование хэштега в YouTube.

В основному, соціальні мережі – Twitter, ВКонтакте, Instagram, Google+, Facebook, Pinterest, Tumblr, Diaspora і т. д…, а також відеохостинг YouTube і інтернет-месенджер Telegram. Деякі соцмережі мають обмеження на довжину хештегов і їх кількість на сторінці.

Як за допомогою хештегів залучити читачів?

Визначтеся, до чого ви хочете привернути увагу аудиторії. Виділіть декілька ключових слів або фраз, які найбільш точно відображають основну думку публікації. Так, якщо ви хочете порадитися, яку модель смартфона краще купити, хештег # як_я_був_на_дачі, приверне зовсім не тих людей, хто міг би дати вам слушну пораду. Тому виділення нетематичних фраз бажано уникати. Для цього прикладу оптимально підійдуть маркери: # підключіть_інтернет, # зремонтувати_комп’ютер_в_Галичі # ремонтую_холодильники і т. д…

Без необхідності не використовуйте мітки на іноземних мовах – вони погано привертають увагу російськомовних користувачів. І якщо пишете про подію місцевого масштабу, припустимо, про ремонт пральних машин в сервісному центрі міста Рогатин, вказуйте в хештегу назву міста. Загальна фраза # ремонт_ холодильників # ремонт_пилососів_виїзд_до_вас, привернуть людей з різних куточків країни, і більшість з них навряд чи зможе скористатися вашою пропозицією.

Тематические хэштеги ВКонтакте.

Уникайте двозначностей. Так, якщо ви продаєте каву, на хештег # ЧернийКофе відгукнуться шанувальники однойменного музичного колективу, а не ваші потенційні покупці. Словом, поставте себе на місце тих, кому адресовано пропозицію, і виходите з їх інтересів.

Як краще формулювати хештеги?

Один хештег – одна закінчена думка.
Якщо фраза не втратить сенсу від скорочення – зробіть її максимально короткою. Краще укладатися в рамки 10-25 символів.
Конкретизуйте.
Не зловживайте кількістю міток в одному повідомленні і уникайте кострубатих фраз. # Хештег, вставлені по ходу розповіді, повинні читатися природно.
Статистика показує, що додавання # хештегів (в помірному, зрозуміло, кількості) залучає в 2-3 рази більше читачів, причому таких, яким тема повідомлення дійсно цікава. Почніть ними користуватися і зрозумієте, наскільки це зручно.