Наші офіси: м.Галич м-н.Різдва 7а;м. Івано-Франківськ вул.Кармелюка 4

(3431) 22-784 ple_net@ukr.net

Чому пристрій (ноутбук, телефон, планшет, телевізор) перестав підключаться до Wi-Fi?

Вай-Фай Галич

Деколи нашому інтернет провайдеру задають питання, чому раніше все було добре,а зараз нічого не підключається до мережі. Зараз наша технічна підтримка попробує дати вам відповідь на це питання.

Пристрій не підключається до Wi-Fi

Дуже часто буває, що просто відключили Wi-Fi на пристрої, або вимкнули сам пристрій, включаємо його, а воно до інтернету від Пленет вже не підключається. І в коментарях пишуть: «Чому ?!». Чому інші гаджети продовжують працювати через цю мережу, а мій телефон навіть не хоче до неї підключиться.
Питання звичайно ж дуже складне, тому що може бути все що завгодно, і порадити якесь універсальне рішення практично неможливо. Але, є кілька порад, виконавши які, можливо, проблему з підключенням вирішимо..

Що ми маємо на увазі коли говоримо, що пристрій не підключається до бездротової мережі? У різних пристроїв, можуть виникнути різні проблеми. Наприклад, на ноутбуці, може виникнути помилка «Windows не вдалося підключитися до …», або може йти постійне підключення. На мобільних пристроях, планшети, телефони, ТВ приставки, які працюють на Android, може виникнути помилка аутентифікації, або просто буде статус «Збережено, захист WPA \ WPA2». На телевізорах, може бути помилка підключення, у кожного виробника різні проблеми.
Поради, які ви знайдете нижче, можливо допоможуть вам, але за умови, що:

*** Раніше все підключався.
*** Інші пристрої від вашої мережі продовжують працювати.
*** Ви нічого не змінювали в настройках роутера, або пристрою, який підключаєте.

 

Вирішуємо проблему з підключенням до Wi-Fi

Поради полягають в тому, що б змінити налаштування бездротової мережі. Ну, і ще дещо:

*** Перший варіант:

Перезавантажте роутер. Видаліть підключення на вашому пристрої і спробуйте встановити його заново.

*** Другий варіант:

Змініть ім’я вашої бездротової мережі. Це ми описували в цій статті http://plenet.com.ua/?p=427

Мережу з новим ім’ям, ваш пристрій буде вважати новою. І, якщо був якийсь конфлікт з підключенням до старої мережі, то все повинно вирішиться.

***Третій варіант:

Змініть пароль до бездротової мережі. Як це зробити теж було описано в одній з попередніх статей

Після цих дій, ваш телефон, або з чим там у вас виникли проблеми, повинен побачити вашу мережу з новим ім’ям і паролем, і успішно підключиттися до неї.

Так само, інші пристрої, які були підключені до мережі, доведеться заново підключити. Так як ім’я та пароль будуть вже інші.

Якщо ж вам нічого з цього не помогло, то звертайтеся в наш сервісний центр по ремонту комп’ютерів та телефонів і ми обов’язково вам поможемо.


Більше цікавої і корисної інформації про Wi-Fi і все що пов’язано тут.

Інтернет провайдер “Пленет” працює по Івано-Франківській області, робота пов’язана з підключенням інтернету, встановленням систем відеоспостереження та ремонтом і обслуговуванням офісної та побутової техніки. Пишіть нам на пошту plenetmail@gmail.com, або телефонуйте за номерами вказаними нижче.