Наші офіси: м.Галич м-н.Різдва 7а;м. Івано-Франківськ вул.Кармелюка 4

(3431) 22-784 ple_net@ukr.net

Коди помилок при підключенні до інтернету Пленет

oshibka-678-pri-podklyuchenii-k-internetu

Коди помилок,який код що означає і як з цим боротися.

ТзОВ «Пленет» при підключенні інтернету по кабельній мережі використовує технологію PPOE з’єднання, яке запитує ім’я користувача і пароль. І деколи таке стається що замісь того щоб підключитись до інтернету вибиває якийсь незрозумілий номер. Не спішіть дзвонити на наш контакт центр, давайте спочатку розберемося в цих номерах(кодах).

— Якщо у вас вибиває помилку з кодом: 678,651 або 815 то це означає що ваш мережевий адаптер не відповідає (вийшов з ладу), або що простіше і частіше просто виключений. Щоб включити ваш мережевий адаптер в Windows XP вам потрібно зайти в меню «Пуск»,там вибрати «Панель керування», дальше «Мережеві підключення»  і там натиснувши 2 рази ліву кнопочку мишки по  «Підключення по локальній мережі» ви активуєте вашу мережеву карточку. Для Windows 7 «Пуск», далі «Мережа та інтернет», перейшовши сюди шукаємо меню «Перегляд стану мережі та завдань» , дальше появляється в нас зліва графа «Керування мережними підключеннями» і шукаємо «Підключення по локальній мережі» і натискаємо «Увімкнути», або так як і в попередньому меню 2 рази клікаємо лівою кнопочкою мишки і воно автоматично включиться само. Дальше все, як зазвичай підключаєтеся до інтернету Пленет, все має бути гаразд. Увага!!! Якщо ви декілька раз підряд будете намагатися підключитися невиправивши ситуації, то система відсторонить вас на 10хв, вона думає що її намагаються зламати.

— Якщо у вас вибиває помилку з кодом: 691, це означає що ви неправильно ввели своє ім’я користувача або пароль, перевірте чи в вас мова на клавіатурі включена «англійська», також перевірте чи в вас випадково не включені великі літери. Якщо з цим все гаразд і дальше вибиває помилка, тоді візьміть договір і ще раз уважно перевірте своє ім’я користувача і пароль, тому що ця помилка може бути пов’язана тільки з вашими даними в системі. Є ще така можливість що ви не подбали про безпеку і передавали третій особі свої дані,але в Пленет це практично виключено, бо безпека мережі забезпечується окрім логіна і пароля щей  прив’язкою їх до конкретного комп’ютера чи роутера. Тут також система заблоковує на десять хвилин після декількох невдалих спроб введення даних.

— Якщо у вас вибиває помилку з кодом 718 (таймаут PPP), то це також проблема пов’язана з аутентифікацією, але тут конкретно каже що ви вводите свої дані кириллицею.

— Якщо ж у вас помилка 769 «Вказане місце призначення недосяжне»  то це так як і в першому випадку потрібно активувати мережевий адаптор, але якщо ви все зробили по інструкції і там де має бути «Підключення по локальній мережі» пустее місце, то це означає що у вас не стоїть драйвер до мережевої карточки ( Потрібно звернутися до спеціаліста), в гіршому випадку мережевий адаптор не справний.

— Якщо ж код помилки 629, це означає що комп’ютер вже є під’єднаний до мережі і ви намагаєтеся ще раз під’єднатися, або другий менш ймовірний варіант, що хтось вже використовує ваші дані для входу в мережу інтернет, тоді вам потрібно звертатися в наш контакт центр.

В цій статті описано декілька основних кодів помило з якими ви можете стикнутися, також мінімально описано як з ними можна боротися,є ще багато різних помилок, але при нашій з вами співпраці вони практично не будуть появлятися, тому не актуально про них розповідати.


Більше корисної інформації про все що зв’язане з інтернетом тут.

Сервісний центр “Пленет” пропонує вам послуги по наданню інтернету та створенню локальних мереж будь-якої складності. Також можливо Вас зацікавлять інші послуги які ми пропонуємо по ремонту комп’ютерної та побутової техніки та встановленню систем відеоспостереження. Якщо вас зацікавила якась з наших послуг то телефонуйте нам за номерами вказаними нижче, залишайте online-заявки, або пишіть нам на пошту plenetmail@gmail.com.